השוואת מחיר ביטוח רכב – לבדוק לפני שבוחרים

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

מעמד חידוש פוליסת הביטוח לרכב הוא הזדמנות להוזיל את המחיר תוך שמירה על התנאים הקיימים. התחרותיות בין חברות הביטוח משחקת לטובת הצרכנים, אם תדעו לבצע נכון השוואת מחירים תחסכו כסף. כל מה שצריך לעשות בשביל לשלם פחות על ביטוח הרכב זה להקדיש חצי שעה להשוואה בין 3-4 הצעות של חברות ביטוח מובילות. 

השוואת מחיר ביטוח רכב

6 דגשים חשובים להשוואת מחירי ביטוח לרכב

השנה החלטתם להיות חכמים ולא לחדש באופן אוטומטי את הביטוח מבלי עוד הצעות. רגע לפני שאתם ממהרים לבחור בהצעה הכי זולה חשוב שתבדקו את כל הפרטים הבאים:

  1. רשימת כיסויים – השוואת מחירים חכמה היא כזו שמתבצעת בין מוצרים דומים, עליכם לבדוק מה מכסה כל הצעה. הצעות ביטוח בנויות בצורת רשימה, יהיה לכם קל לבצע השואה מהירה. 
  2. עלות של הרחבות – אם בעבר קבלתם ללא תשלום שירותי גרירה, רכב חלופי או ביטוח שמשות, אל תסיקו שאתם מקבלים את אותה הטבה גם השנה. בהשוואת הצעות הביטוח חשוב לבדוק האם המחיר כולל גם הרחבות ותוספות או לא. 
  3. סכום השתתפות עצמית – גובה ההשתתפות העצמית משפיע באופן ישיר על המחיר של הביטוח, השוואה נכונה בין כמה הצעות מחייבת סכום השתתפות עצמית זהה. 
  4. כיסוי רכב חלופי – אחד הכיסויים היעילים והחשובים ביותר בביטוח המקיף הוא רכב חלופי, שימו לב לתנאים עם דגש על סוג הרכב שמקבלים ולוח הזמנים. 
  5. רמת השירות – מענה מהיר ויעיל בשעת צרה מעיד על תמורה טובה עבור כספכם, תבחנו את חברת הביטוח על פי מדד השירות של משרד האוצר, חוות דעת של לקוחות קודמים וקיימים, התרשמות אישית. 
  6. נוסחת חישוב שווי הרכב – אל תמהרו להסיק שנוסחת חישוב שווי הרכב בביטוח המקיף זהה בכל ההצעות, אם הנוסחה אינה מופיעה בדף הפירוט שקבלתם בקשו לקבל אותה. חישוב שווי הרכב משמעותי לקביעת ערך במקרה של טוטאל לוס ושאר תיקונים. 

מה צריך לבדוק כשעושים השוואה בין פוליסות ביטוח צד ג'?

פרט למחיר חשוב שתהיו מודעים גם לתמורה שאתם מקבלים בכל פוליסה. 3 הפרמטרים החשובים לבחינה בפוליסות ביטוח צד ג' הם: גבול האחריות, סכום ההשתתפות העצמית, זכאות לייצוג משפטי. 

גבול אחריות – סכום הכסף המקסימלי שתוכלו לקבל לכיסוי נזק שנגרם לצד ג'. הקפידו לבחור נכון בפוליסה שמציעה סכום הולם שתואם את היקף הנזק האפשרי. שימו לב, גבול אחריות גבוה עלול להעלות את מחיר הביטוח. 

סכום השתתפות עצמית – ככל שסכום ההשתתפות העצמית יותר נמוך כך מחיר הביטוח עולה. אם אתם מחפשים דרך להוזיל את דמי הביטוח תבדקו אופציה להעלאת סכום ההשתתפות העצמית.

זכאות לייצוג משפטי – אחד הכיסויים החשובים ביותר בביטוח צד ג' מתייחס למימון ייצוג משפטי במקרה של תביעה, חשוב שתדעו האם אתם זכאים לייצוג משפטי גם בתביעות אזרחיות וגם בתביעות פליליות. כמו כן, כדאי לברר האם הייצוג המשפטי מתייחס רק לתביעה הראשונית או גם לאופציה של הגשת ערעור. 

איך קובעים מחיר של ביטוח חובה?

התנאים בביטוח החובה זהים בכל חברות הביטוח אך המחיר אינו בהכרח אחיד. חברות הביטוח מתמחרות את ביטוחי החובה על פי סוג הרכב, הדגם, שנת ייצור, מערכות בטיחות ברכב, מספר הנהגים, הנתונים של הנהגים, עבר ביטוחי. ברכישת ביטוח חובה לרכב אתם רשאים לבחור בהצעה הזולה ביותר, כדאי לשים דגש על מדד השירות ולבחור בחברת ביטוח שידועה במענה מקצועי ומהיר ומומלץ גם לשלב ביטוח חובה וביטוח צד ג' יחדיו, דבר אשר יכול להוזיל את העלות עוד יותר.

השוואת מחיר ביטוח רכב

איך אפשר להוזיל את ביטוח הרכב?

חברות הביטוח רואות לנכון להוזיל את ביטוח הרכב עבור נהגים שמהווים סיכון נמוך עבורן. אם אתם נהגים ותיקים וזהירים – כדאי לכם לבדוק אופציה לחידוש הביטוח במסלול של נהגים זהירים עם עבר ביטוחי נקי. אופציה נוספת לביטוח רכב זול היא ביטוח על פי קילומטרים שמיועד לאלו שלא נוהגים הרבה. אם אתם לא עומדים בקריטריונים של נהג זהיר ואתם משתמשים ברכב בכל יום – כדאי לכם לבדוק אפשרות להוזיל את ביטוח הרכב באמצעות התקנת מערכת בטיחות לרכב או שינוי סכום ההשתתפות העצמית. 

התאמה מדויקת של ביטוחי הרכב לצרכים, לציפיות, לאורח החיים ולשווי של הרכב היא זו שמבטיחה לכם את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם. השוואה חכמה בין הצעות ביטוח מבצעים אך ורק בין הצעות זהות שכוללות את כל הכיסויים שאתם צריכים. בכל פוליסה בה תבחרו חשוב שתדעו כמה אתם משלמים? מה אתם מקבלים ובאלו תנאים? לאן לפנות בעת הצורך?

כאן שורלי יכולה לעזור לכם עם הצעת ביטוח רכב אונליין המתאימות בדיוק לצרכים שלכם. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור.

 

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

עוד משהו לקרוא...

ביטוח דירה מומלץ

ביטוח דירה מומלץ

אין לכם עדיין ביטוח דירה? קחו לעצמכם כמה רגעים, העריכו הערכה גסה של שווי תכולת הדירה שלכם ותבינו מדוע אתם לא יכולים להעביר עוד יום

קרא עוד »