ביטוח רכב לפי קילומטרים – אז כמה אתם נוסעים?

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

משלמים אלפי שקלים בכל שנה לביטוח הרכב? התאמה אישית עם דגש על ביטוח רכב לפי קילומטרים נועדה לחסוך לכם כסף. אם אתם לא נוסעים הרבה אין סיבה שתשלמו תעריף ביטוח זהה לאלו שמבלים בכל יום כמה שעות על הכביש. מחירים של פוליסות ביטוח מכל הסוגים נקבעים על פי מידת הסיכון שחברת הביטוח מתבקשת לקבל על עצמה, כאשר רכב נוסע מעט הסיכון למעורבות בתאונות יורד באופן משמעותי ובהתאם גם המחיר. 

ביטוח רכב לפי קילומטרים

מה זה בכלל ביטוח רכב לפי קילומטרים?

ביטוח לפי קילומטרים מאפשר לכם להתאים את תעריף הביטוח להיקף השימוש ברכב. מתכונת של ביטוח על פי "בנק קילומטרים" אידאלית עבור פנסיונרים שנוהגים מעט, נהגים שומרי שבת, נהגים צעירים שנוהגים רק סופי שבוע, ביטוח לרכב שני. מסלול ביטוח רכב לפי קילומטרים הוא מסלול ביטוח בהתאמה אישית שמאפשר לכם לקבל כיסוי ביטוחי מלא מבלי לשלם מחיר מלא. הפוליסה מתאימה לנהגים שנוסעים פחות מ-8,000 קילומטרים בשנה ועד 1,000 קילומטרים בחודש. ביטוח רכב לפי קילומטרים פועל בדומה לרכישת חבילת דקות שיחה באחת מחברות הסלולר, אתם מחויבים רק עבור השימוש בפועל ברכב ולא יותר. 

איך אפשר להעריך קילומטראז' של רכב?

מסלולים של ביטוח רכב לפי קילומטרים מתבססים על הצהרה של המבוטח או על התקנת מכשיר מדידה. במעמד רכישת הביטוח אתם מתבקשים להצהיר על כמות הקילומטרים שהרכב צפוי לעבור במהלך השנה. את ההצהרה אתם מבססים על הרגלי נהיגה ונתוני עבר. חישוב תעריף הביטוח מתבצע על פי המדרגות הבאות : עד 5,000 ק"מ, עד 9,000 ק"מ, עד 13,000 ק"מ, עד 17,000 ק"מ, 25,000 ק"מ ויותר. במעמד חידוש הפוליסה בוחנים האם הייתה חריגה והתעריף של הפוליסה החדשה נקבע בהתאם. 

קיימים מסלולים של ביטוח רכב לפי קילומטרים שמתבססים על מדידה באמצעות רכיב חכם שמותקן ברכב ומודד את מספר הקילומטרים. הנתונים מתעדכנים באפליקציה והנהג משלם בהתאם את דמי הביטוח. חשוב לציין שהמסלול דורש גם תשלום קבוע עבור סיכונים קבועים שאינם מושפעים ממספר הקילומטרים. 

4 יתרונות של ביטוח רכב לפי קילומטר

תשלום רק עבור השימוש בפועל – אתם מפעילים את הכיסוי של הביטוח רק כאשר אתם משתמשים בפועל ברכב, נמנעים מתשלום מיותר וחוסכים כסף. 

פתרון עבור נהגים צעירים – ביטוח עבור נהג צעיר הוא עסק יקר, העלויות של הביטוח מכבידות על הנהגים הצעירים ועל הוריהם, מסלול ביטוח לפי קילומטרים מפחית באופן משמעותי את העלויות ללא שינוי בתנאי הפוליסה. ניתן לרכוש היום ביטוח זמני עבור מספר ימים ללא הגבלת קילומטרים עם אופציה של הקפאה. אל תמהרו לרכוש כיסוי שנתי עבור נהג צעיר מבלי לבחון תחילה את כל האופציות. 

עידוד נהיגה זהירה – נהגים זהירים נהנים מהטבות ומחירים מוזלים בכל חברות הביטוח, שילוב בין הטבות נהג זהיר לבין מסלול ביטוח לפי קילומטרים עשוי לחסוך לכם הרבה כסף. 

ביטוח רכב שני – יש לכם רכב שני שאתם לא מרבים להשתמש בו? אין סיבה שתשלמו עבור שני הרכבים ביטוח מלא כאשר אחד מהם מבלה את רוב זמנו בחנייה. 

למי כדאי לקנות ביטוח לפי קילומטר?

אם יש אצלכם בבית נהג חדש או צעיר שמשתמש ברכב המשפחתי רק לעצים רחוקות, רכישה של כיסוי לפי קילומטר משתלמת. ביטוח לפי קילומטרים חוסך כסף לנהגים מזדמנים ונהגים שאינם משתמשים ברכב לעתים קרובות. חשוב לציין שביטוח על פי קילומטרים אינו מתאים לכל נהג חדש. במקרה של נהיגה למרחקים ארוכים באופן קבוע, מסלול ביטוח רכב רגיל משתלם יותר. 

ביטוח רכב לפי קילומטרים

איך בוחרים את תכנית הביטוח המשתלמת ביותר?

על מנת לבחור נכון את פוליסת הביטוח המשתלמת ביותר יש להגדיר תחילה את הרגלי הנסיעה ולהעריך את הקילומטראז' השנתי. עליכם לקחת בחשבון את הנסיעות היומיות, נסיעות בסופי שבוע, נסיעות לחופשות. השלב הבא יהיה השוואה בין כמה תכניות ביטוח תוך בחינה מדוקדקת של התנאים בכל פוליסה. אל תשכחו לקחת בחשבון גם עלות של תוספת עבור שירותי גרירה וחילוץ וכיסוי רכב חלופי. פוליסת ביטוח לפי קילומטרים יכולה לחסוך לכם כסף, נהגים חדשים חוסכים סכום כסף משמעותי בהשוואה אל מחיר מלא של פוליסת ביטוח לנהג צעיר. אם אתם נוסעים פחות מהנהג הממוצע אין סיבה שתמשיכו לשלם מחיר מלא. 

ראו גם: ביטוח רכב חובה וצד ג

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

עוד משהו לקרוא...

ביטוח דירה מומלץ

ביטוח דירה מומלץ

אין לכם עדיין ביטוח דירה? קחו לעצמכם כמה רגעים, העריכו הערכה גסה של שווי תכולת הדירה שלכם ותבינו מדוע אתם לא יכולים להעביר עוד יום

קרא עוד »