ביטוח רכב זול וטוב – לא חייב לשלם הון על ביטוח איכותי

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

החוק אוסר על כל נסיעה ברכב ללא ביטוח חובה, החכמים אינם מעלים על דעתם שימוש ברכב ללא ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. בתקופה בה מחירי הדלק מטפסים מעלה, כולנו מחפשים את הדרך לצמצם בהוצאות מיותרות ובכל זאת חוששים לבחור בביטוחי רכב זולים. אם אתם רוצים לשלם פחות על ביטוח הרכב שלכם מבלי להתפשר על דברים מהותיים כמו סכום השתתפות עצמית גבוה או כיסוי חלקי במקרה של גניבה, הגיע הזמן שתכירו כמה טריקים להוזלת ביטוח הרכב תוך שמירה על התנאים הקיימים. 

ביטוח רכב זול וטוב

מה כולל ביטוח רכב זול וטוב? 

השתתפות עצמית – אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבחירה נכונה של ביטוח רכב זול וטוב הוא סכום ההשתתפות העצמית. חשוב שתדעו מהו הסכום שאתם מתבקשים לשלם במקרה של תביעה, באלו מקרים תשלמו את ההשתתפות העצמי ובאלו מצבים יש לכם פטור. חשוב להבהיר שיש לגובה ההשתתפות העצמית השפעה ישירה על מחיר הפוליסה. 

שירותי גרירה ודרך – הרחבה חיונית של ביטוח הרכב, שימו לב שהתנאים אינם זהים בין החברות, הקפידו לברר מה אתם זכאים לקבל ומהו טווח ההגעה שחברת הביטוח מתחייבת אליו. חשוב לבדוק גם כמה פעמים בשנה מותר לכם להזמין שירותי גרירה וחילוץ במסגרת כתב השירות. 

מענה ברגע האמת – מדד איכות השירות בוחן את התמורה שנקבל בזמן אמת עבור דמי הביטוח. בשעת תאונה אתם רוצים לדעת שתקבלו מענה מהיר, מוסך הסדר מקצועי, תשלום מהיר. מדד שירות הביטוח של רשות שוק ההון מדרג מדי שנה את חברות הביטוח על פי מדדי מהירות תשלום תביעות, זמינות טלפונית, שביעות רצון כללית, תלונות הציבור. הפרסום של הנתונים מגלה לכם איזו חברת ביטוח משקיעה במבוטחים שלה. 

רכב חלופי – הרכב שלכם מושבת בעקבות תאונה או תקלה? גנבו לכם את הרכב? אתם זכאים לקבל רכב חלופי על חשבון חברת הביטוח בהתאם לתנאי הפוליסה. הרחבה של הכיסוי מאפשרת קבלת רכב חלופי משופר כבר ביום הראשון. 

טריקים להוזלת ביטוח הרכב

יש כמה פעולות פשוטות שאתם יכולים לעשות בשביל לשלם פחות עבור ביטוח הרכב ללא שינוי משמעותי בתנאים. שיחת טלפון אחת אל סוכן הביטוח או אל חברת הביטוח עשויה לחסוך לכם מאות שקלים. הגורמים העיקריים שמשפיעים על מחיר ביטוח הרכב הם: סכום ההשתתפות העצמית, תוספת של שירותי גרירה ודרך, המאפיינים של הנהג. 

השתתפות עצמית גבוהה מוזילה את עלות הביטוח בעוד דרישה להשתתפות עצמית נמוכה מייקרת את הפרמיה. קיימות פוליסות בהן שירותי הגרירה כלולים במחיר בעוד פוליסות אחרות דורשות תוספת תשלום. המאפיינים של הנהג קובעים את רמת הסיכון שחברת הביטוח נדרשת לקבל על עצמה ובהתאם גם את המחיר. 

הנחות בביטוחי רכב – אם אתם שומרי שבת (לא משתמשים ברכב בשבת) או משתמשים ברכב לעתים רחוקות – ייתכן ואתם ומגיע לכם לקבל הנחה. לא הביישן חוסך! חייגו אל חברת הביטוח, בקשו הנחה ותופתעו לטובה. 

התקנת מערכת מיגון לרכב – תוספת של מערכות בטיחות מבוססות טכנולוגיה חדישה מפחיתות את הסיכון לתאונות ובהתאם גם את הסיכון של חברת הביטוח. התקנה של מערכת התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי רכבים בשטח מת, זיהוי דפוס עייפות, בקרת שיוט אדפטיבית וכן הלאה, עשויה להוזיל את מחיר הביטוח. 

הגבלת מספר נהגים – כמה נהגים באמת נוהגים ברכב באופן קבוע? רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש כיסוי ביטוחי עבור כל נהגי הבית, חשוב לבחון את העלויות. רישום של "נהג יחיד" או 2 נהגים וותיקים יהיה זול יותר בהשוואה אל פוליסה שמעניקה כיסוי ביטוחי לכל הנהגים בבית כולל נהגים חדשים או צעירים. כיסוי ביטוחי עבור "כל נהג" אינו הכרחי אם אנכם משאילים את הרכב לאחרים לעתים קרובות. 

כיסוי נהג חדש – רכישת ביטוח עבור נהג חדש ידועה כיקרה, תהיו אתם חכמים יותר ותבחרו באופציה של כיסוי זמני לנהג הצעיר ותשלמו פר יום. אם הנהג הצעיר שלכם נוהג רק בסופי שבוע – אין סיבה שתשלמו מחיר מלא. 

על אלו כיסויים בביטוח המקיף לא כדאי לוותר?

הניסיון להוזיל את מחיר הביטוח לא יכול לבוא על חשבון כיסויים נחוצים. ביטוח רכב זול וטוב הוא כזה שמבטיח לכם מענה מלא בשעת צרה. רשימת הכיסויים החיוניים בכל ביטוח מקיף לרכב כוללת שירותי גרירה, כיסוי להגנה משפטית ורכב חלופי. שירותי הגרירה חוסכים לכם כסף במקרה של תקלה. כיסוי להגנה משפטית יאפשר לכם לישון טוב בלילה בידיעה שבמידה ותוגש כנגדכם תביעת צד ג', חברת הביטוח תממן עבורכם הגנה משפטית. עם כיסוי רכב חלופי יכולת הניידות שלכם לא נפגעת במקרה של תאונה משביתה או גניבה של הרכב. 

ביטוח רכב זול וטוב הוא כזה שתואם את שגרת השימוש שלכם ברכב בצורה המדויקת ביותר. צרכן נבון נמנע מתשלומים מיותרים עבור שירותים שהוא לא צורך. תהיו חכמים ותדעו מה כוללת הפוליסה שלכם? אלו נהגים רשומים? אלו תוספות בתשלום יש לכם? מה גובה ההשתתפות העצמית? התחרותיות בענף ביטוחי הרכב משרתת את טובת המבוטחים, כמעט תמיד אפשר יהיה למצוא חברת ביטוח חדשה שתסכים להציע מחיר נמוך יותר.

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

עוד משהו לקרוא...

ביטוח דירה מומלץ

ביטוח דירה מומלץ

אין לכם עדיין ביטוח דירה? קחו לעצמכם כמה רגעים, העריכו הערכה גסה של שווי תכולת הדירה שלכם ותבינו מדוע אתם לא יכולים להעביר עוד יום

קרא עוד »