ביטוח רכב הצעה אונליין – בדיקה מהירה בקליק!

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

אלו כיסויים נוספים כדאי לרכוש בביטוח הרכב ואלו כיסויים מיותרים לחלוטין? איזה סכום של השתתפות עצמית נחשב הגיוני? רק ביטוח צד ג' או שחייבים גם ביטוח מקיף? הגיע הזמן לחדש את ביטוח הרכב ואתם מוצאים את עצמכם מבולבלים אל מול כל ההצעות, איך אפשר לדעת איזו פוליסת ביטוח הכי טובה?

לא קיימת פוליסת ביטוח רכב אחת שמתאימה לכולם. בחירה נכונה וחסכונית של פוליסת ביטוח רכב היא כזו שתואמת בצורה המדויקת ביותר את הצרכים והמאפיינים האישיים שלכם. העלות של הפוליסה מושפעת מסוג הרכב, מספר הנהגים, וותק נהיגה, מקום מגורים, היסטוריה של תביעות ועוד. פוליסת הביטוח נועדה לספק רשת ביטחון כלכלי במקרה של גרימת נזק לרכב שלכם או לרכב ורכוש צד ג', תבחרו בביטוח שמאפשר לכם לישון טוב בלילה. 

ביטוח רכב הצעה אונליין

ביטוח מקיף או רק ביטוח צד ג' – מה יותר משתלם?

אחת ההחלטות החשובות ביותר שאתם נדרשים לקבל במעמד רכישת הביטוח היא האם לרכוש כיסוי מלא של ביטוח מקיף או להסתפק רק בביטוח צד ג'. ביטוח מקיף כולל בתוכו גם ביטוח צד ג', רק הביטוח המקיף מבטיח לכם כיסוי לנזק שייגרם לרכב שלכם בתאונה כולל גניבה. לעומת זאת, ביטוח צד ג' מבטיח כיסוי אך ורק לנזקים שייגרמו לבעל הרכב שנפגע (צד שלישי). 

רכישת ביטוח מקיף משתלמת במקרים בהם מדובר ברכב חדש או רכב בעל שווי גבוה. חשוב לציין שהשווי של הרכב משפיע באופן ישיר על תעריף הביטוח. במידה ומדובר ברכב עם שווי נמוך משתלם לכם יותר לוותר על ביטוח מקיף ולהסתפק בביטוח צד ג'. אם הרכב שלכם ישן או זול ואתם לא בטוחים ששווה לתקן אותו במקרה של תאונה, אל תבזבזו כסף על ביטוח מקיף. 

מתי משלמים השתתפות עצמית?

  1. פגיעה ברכב במסגרת תאונה שנגרמה באשמת הנהג (ביטוח מקיף)
  2. פגיעה ברכב או רכוש צד ג' במסגרת תאונה (ביטוח צד ג')
  3. גניבה של הרכב (ביטוח מקיף)

לא תהיה דרישה לתשלום של השתתפות עצמית במקרה של פגיעת גוף, ביטוח חובה אינו כולל השתתפות עצמית. במקרה של גרימת נזק לרכב באשמת נהג אחר לא יהיה תשלום דמי השתתפות עצמית, הנהג הפוגע אחראי להפעיל את הביטוח שלו ולשלם את דמי ההשתתפות העצמית. 

איזה סכום השתתפות עצמית כדאי לבחור?

את סכום ההשתתפות העצמית שתתבקשו לשלם בעת הפעלת הפוליסה אתם קובעים במעמד הרכישה. סכום ההשתתפות העצמית קבוע מראש ואינו מחושב בהתאם להיקף הנזק. הבחירה של רוב הנהגים בישראל היא השתתפות עצמית בגובה של 1,000-1,500 ₪.  קיימות פוליסות בהן סכום ההשתתפות העצמית עולה במידה ומגישים כמה תביעות. 

מתי כדאי לפנות אל מוסך הסדר?

מוסכים שיש להם הסכם עם חברת הביטוח הם מוסכי הסדר. אלו הם מוסכים שתואמים את הקריטריונים של חברת הביטוח מבחינת מקצועיות, אמינות ושירות. כאשר אתם פונים אל מוסך הסדר לתיקון הרכב חברת הביטוח חוסכת כסף, יש לחברת הביטוח אינטרס לשלוח את המבוטחים שלה אל מוסכי הסדר. פנייה אל מוסך הסדר משתלמת עבורכם כאשר היא מלווה בביטול דמי ההשתתפות העצמית או במחיר אטרקטיבי. 

שימו לב, רק במוסכי הסדר חברת הביטוח מסדירה את התשלום ישירות אל מול המוסך, אתם נדרשים לשלם רק את דמי ההשתתפות העצמית. פנייה אל מוסך פרטי שאין לו הסדר עם חברת הביטוח הופכת את הליך הגשת התביעה לממושך ומורכב יותר. עם מוסך הסדר אתם חוסכים לעצמכם התעסקות מתישה עם בירוקרטיה. 

ביטוח רכב הצעה אונליין

אלו כיסויים כדאי להוסיף לביטוח רכב?

בכל רכישת פוליסת ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף תהיה לכם אפשרות לרכוש כיסויים נוספים, הפעלה של אחד הכיסויים אינה נחשבת להגשת תביעה ובהתאם לא תהיה התייקרות של הפרמיה או השתתפות עצמית. שני הכיסויים הנפוצים ביותר הם : 

כיסוי שמשות ומראות – תיקון ללא השתתפות עצמית לשמשות ומראות, השירות ניתן במסגרת כתב שירות תוך פנייה אל נותני שירות שנקבעו על ידי חברת הביטוח. 

כיסוי שירותי דרך וגרירה – אם הרכב לא מניע, נתקע באמצע הכביש בגלל תקלה או נפגע בתאונה, יש לכם זכאות לשירותי גרר או ניידת תיקונים. כתב השירות מכסה תיקונים קלים ללא כיסוי עבור חלקים. כך למשל, במידה ויהיה צורך בהחלפת מצבר יהיה עליכם לשלם עבור המצבר. 

אם עד היום חששתם מהרגע בו ביטוח הרכב הנוכחי שלכם הסתיים, דעו שיש לכם כאן הזדמנות לבדוק הצעות של חברות אחרות ולוודא שאתם אכן נהנים מהתנאים הכי טובים במחיר הכי אטרקטיבי. חידוש מוצלח של ביטוח רכב שומר על התנאים בקיימים עם שדרוג וחיסכון של כמה מאות שקלים. 

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

עוד משהו לקרוא...

ביטוח דירה מומלץ

ביטוח דירה מומלץ

אין לכם עדיין ביטוח דירה? קחו לעצמכם כמה רגעים, העריכו הערכה גסה של שווי תכולת הדירה שלכם ותבינו מדוע אתם לא יכולים להעביר עוד יום

קרא עוד »