ביטוח רכב בזול – איפה מותר לכם לחסוך ואיפה אסור?

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

מתקרב מועד חידוש ביטוח הרכב שלכם? השנה לא מחדשים באופן אוטומטי את ביטוח הרכב מבלי לוודא שאתם אכן מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר. אין סיבה שתשלמו יותר עבור כיסויים שאתם לא זקוקים להם. מחירים של ביטוחי רכב מושפעים מהעבר הביטוחי שלכם, מספר הנהגים, סוג הרכב, שנת הייצור, הפרופיל של הנהג, שיקול הדעת של חברת הביטוח. אנו נסביר כאן איך בוחרים נכון ביטוח רכב, באלו מקרים נבחר ביטוח רכב בזול ועל אלו כיסויים אסור לכם לוותר. 

ביטוח רכב בזול

5 פרמטרים שמשפיעים על מחירי ביטוח רכב

גיל הנהג – על פי נתונים סטטיסטיים הסיכוי של נהג צעיר למעורבות בתאונת דרכים גבוה מזה של נהג מבוגר. גם הוותק על הכביש משפיע לרוב באופן ישיר על כישורי הנהיגה ועל הסבירות למעורבות בתאונות. ככל שהסבירות לתאונה יותר גבוהה כך גם הסיכון שחברת הביטוח מתבקשת לקבל על עצמה ובהתאם נקבע המחיר. 

עבר ביטוחי – היסטוריה של תביעות ביטוח מעידה על הסבירות למימוש הפוליסה גם השנה, חברות הביטוח מעדיפות לבטח נהגים זהירים שלא מפעילים את הביטוח ובהתאם מציעות להם תעריפי ביטוח מוזלים. 

סוג הרכב – ברכישת ביטוח מקיף השווי של הרכב משפיע באופן ישיר על עלות הביטוח ועל הסבירות שלו להיגנב. תוספת של מערכות מיגון ומערכות מתקדמות למניעת תאונות עשויה להוזיל את מחיר הביטוח. 

מספר נהגים – ככל שיש יותר נהגים מורשים לנהוג ברכב כך הסיכון של חברת הביטוח עולה ובהתאם שוב גם המחיר. אל תמהרו לרכוש כיסוי ביטוחי עבור כל נהג כאשר אין צורך מובהק. זקוקים לכיסוי עבור נהג חדש שנוסע מעט מאוד? כדאי לבחון אופציה לרכישת ביטוח נהג חדש לפי שעות. 

סכום השתתפות עצמית – כאשר סכום ההשתתפות העצמית שלכם עולה המחיר יורד, פוליסות עם השתתפות עצמית נמוכה או ללא השתתפות עצמית נוטות להיות יקרות יותר. 

גורם נוסף שמשפיע על מחיר הביטוח שלכם הוא שיקול הדעת של חברת הביטוח. חברת הביטוח קובעת את מחירי ביטוחי הרכב על פי המחירים של החברות המתחרות, נכונות לגיוס לקוחות חדשים ורמת הסיכון שאתם מהווים והיא מוכנה לקבל על עצמה. 

על אלו כיסויים אסור לכם לוותר?

רכישת ביטוח רכב בזול צריך לעשות בחוכמה. מחיר של ביטוח נחשב אטרקטיבי רק כאשר הפוליסה אכן מקיפה את כל הכיסויים הדרושים לכם. אם הצלחתם להוזיל את ביטוח הרכב תוך ויתור על כיסויים חשובים כמו שירותי גרירה או הוצאות משפטיות ובנוסף גם העלאתם את סכום ההשתתפות העצמית – חשבו מסלול מחדש. 

על פי חוק אתם מחויבים בביטוח חובה לרכב, רכישת ביטוח חובה אינה נתונה לשיקול דעתכם. פוליסת ביטוח צד ג' וביטוח מקיף אתם מחליטים האם לרכוש או לא. ביטוח צד ג' נועד לממן נזק שנגרם באשמתכם לרכוש של צד ג'. ביטוח מקיף כולל בתוכו גם ביטוח צד ג' וגם כיסוי לנזק שיגרם לרכב שלכם כולל גניבה. על אף שאין חובת רכישת ביטוח צד ג', נהג שפוי לא ייקח על עצמו סיכון כזה. את ההחלטה האם לרכוש ביטוח מקיף תקבלו על בסיס שווי הרכב וכדאיות התיקון במקרה של נזק נרחב. 

ביטוח רכב זול וטוב יכול להיות הפיתרון המוצלח ביותר בשבילכם, כל מה שצריך זה לברר מה הכיסויים שאתם צריכים ואתם בדרך הנכונה לחסוך כסף ולקבל ביטוח בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

ביטוח רכב בזול

על מה לא כדאי לחסוך בביטוח רכב?

שירותי גרירה וחילוץ – אתם לא רוצים למצוא את עצמכם תקועים עם הרכב במקום נידח ללא חברת שירותי גרירה שמחויבת לתת לכם מענה. ללא ביטוח גרירה אתם תשלמו תעריף מוגדל עבור שירותי גרירה וחילוץ. 

ביטוח הוצאות הגנה משפטית – עמידה למשפט פלילי או אזרחי מחייבת אתכם בייצוג של עורך דין ובהתאם בהוצאה כספית גבוהה עד גבוהה מאוד. מבוטחים שרוכשים מראש ביטוח הוצאות להגנה משפטית מקבלים מימון להגנה משפטית עד גבול האחריות שקבוע בפוליסה. 

כיסוי נזקי שמשות ופנסים – שבר במראת צד או בפנס הוא הרבה יותר ממפגע אסתטי, הנכם מחויבים לבצע את התיקון בהקדם במטרה להבטיח נהיגה תקינה ובטיחותית. כתב שירות לתיקון נזק למראות ולפנסים חוסך לכם זמן וכסף. 

ביטוח למערכת השמע – השקעתם לא מעט במערכת שמע איכותית וחדישה? אל תוותרו על כיסוי ביטוחי עבור נזק שיגרם למערכת בתאונה או כיסוי במקרה של גניבה. 

רכב חלופי – הרכב שלכם מושבת לאחר תאונה? גנבו לכם את הרכב? כיסוי רכב חלופי מבטיח שתקבלו רכב זמני על חשבון חברת הביטוח. הזכאות לרכב חלופי נקבעת על פי תנאי הפוליסה. הנכם מוזמנים לבחור כיסוי רכב חלופי החל מהיום הראשון, מימון רכב חלופי לתקופה ארוכה, זכאות לרכב חלופי משופר ועוד. 

רכישת ביטוח רכב בזול משתלמת אך ורק כאשר מדובר בפוליסת ביטוח אשר מקיפה את כל הצרכים שלכם, תואמת את דרגת הסיכון ומזכה אתכם בשירות אדיב, מקצועי ומהיר. בשעת חירום אתם רוצים לגלות שיש מאחוריכם חברת ביטוח הגונה ויציבה שמסוגלת לספק פתרונות. 

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

עוד משהו לקרוא...

ביטוח דירה מומלץ

ביטוח דירה מומלץ

אין לכם עדיין ביטוח דירה? קחו לעצמכם כמה רגעים, העריכו הערכה גסה של שווי תכולת הדירה שלכם ותבינו מדוע אתם לא יכולים להעביר עוד יום

קרא עוד »