בדיקת ביטוח רכב לפי מספר רכב – כל המידע שצריך להכיר

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

ידעתם שאפשר לאתר בקלות מידע על הביטוח של הרכב על פי מספר הרישוי? רוצים לוודא שיש לכם כיסוי ביטוחי מלא? על מנת לקבלת תמורה מלאה בעד כספכם ולמנוע מצב של כפל ביטוחים חשוב שתעשו סדר בתיק הביטוחי שלכם ותדעו אלו כיסויים יש לכם. 

רוכשים רכב יד 2? בדיקת ביטוח רכב לפי מספר רכב תספק לכם מידע אודות העבר הביטוחי של הרכב כולל היסטוריה של תאונות. אל תשלימו כל עסקת רכישת רכב מבלי לבחון היטב היסטוריה של תאונות ותביעות. 

בדיקת ביטוח רכב לפי מספר רכב

3 סיבות לבצע בדיקת ביטוח רכב לפי מספר רכב

מניעת מצב של חסר ביטוחי – נהיגה על רכב ללא ביטוח חובה היא עבירה פלילית, נהיגה ללא ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף חושפת אתכם לקטסטרופה כלכלית. את ביטוחי הרכב רוכשים לתקופה של שנה, אתם סומכים בעיניים עצומות על סוכן הביטוח שיעדכן אתכם בזמן לחידוש הפוליסה? תהיו אתם חכמים יותר ותדעו מתי בדיוק הפוליסה הנוכחית שלכם מסתיימת. 

איתור כפל ביטוחי – רכישה של כמה פוליסות ביטוח עם אותו הכיסוי אינה מבטיחה לכם פיצוי כספי כפול במקרה של תביעה. במצב של כפל ביטוחי חברות הביטוח מחלקות ביניהן את החבות כך שהמבוטח לבסוף מקבל סכום זהה לזה של מבוטח עם ביטוח אחד. כפל ביטוחי מבזבז לכם כסף, חשוב לאתר בהקדם את הכפל לטובת ביטול של אחת הפוליסות. 

שדרוג וייעול של הביטוח הקיים – חשוב שתדעו בכל רגע נתון מה פוליסת הביטוח שלכם מכסה, מה היא אינה מכסה, מהו סכום ההשתתפות העצמית שלכם והאם יש אופציה להרחבה של הכיסוי הביטוחי. חידוש של פוליסת ביטוח רכב הוא הזדמנות לשפר את התנאים ולהוזיל את המחיר. 

איך מאתרים ביטוח רכב על פי מספר רישוי?

אתר האינטרנט של משרד התחבורה מציע מאגרי מידע באמצעותם אפשר לקבל מידע על כל רכב. כל שעליכם לעשות זה להיכנס אל אתר האינטרנט, להקליד את מספר הרישוי ולקבל את המידע. הפרטים העיקריים שאפשר לקבל על הרכב על פי מספר רישוי הם: רישיון בתוקף, חברת ביטוח, היסטוריה של ביטוחים, סוג הרכב, צבע הרכב. 

אפשרות נוספת לקבלת פרטים אותו ביטוח של רכב היא שימוש באתר הר הביטוח של משרד האוצר. כל בעל רכב רשאי להיכנס אל אתר הר הביטוח, להזין את הפרטים האישיים ולקבל מידע אודות פוליסות הביטוח הנוכחיות של הרכב והפוליסות שהיו לו בשלוש השנים האחרונות. אם הרכב היה מעורב בתאונה והוגשה תביעה אל חברת הביטוח, תוכלו למצוא תיעוד לכך ברישום העבר הביטוחי של הרכב. 

כמה עולה לבצע בדיקת ביטוח רכב באתר הר הביטוח?

איתור מידע אודות פוליסות ביטוח באתר הר הביטוח אינו כרוך בתשלום. המידע אודות הביטוחים זמין עבור בעל הרכב (בעל הביטוח), אתם כבעלי הרכב תוכלו לקבל גישה למידע תוך הקלדת פרטי הזדהות. אדם זר אינו רשאי לקבל גישה למידע אודות פוליסות הביטוח שלכם ללא ידיעתכם. 

אתר הר הביטוח מציג מידע אודות כל פוליסות הביטוח הרשומות תחת שמכם, תוצאות החיפוש מציגות פוליסות ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח משכנתא וכן הלאה. המידע במערכת של הר הביטוח מתעדכן אחת לחודש. 

בדיקת ביטוח רכב לפי מספר רכב

איך אפשר לייעל ולהוזיל ביטוח רכב?

אם עד היום לא הקפדתם לבדוק את ביטוחי הרכב שלכם – הגיע הזמן שתתחילו לעשות זאת. צרכנות נבונה מתחילה במיפוי כל הנתונים לטובת איתור כפל ביטוחי והשוואת ביטוחים. במקרים רבים קיימת אופציה להוזלת מחיר הפוליסה ללא שינוי בתנאים, הטיפים הבאים נועדו להבטיח שאתם לא משלמים לחינם על כיסויים שאינם תואמים את הצרכים שלכם. 

מי נוהג ברכב – אין סיבה למהר לשלם יותר עבור כיסוי "כל נהג" כאשר אין בכך כל צורך. משתלם יותר לרכוש כיסוי ביטוחי אך ורק עבור הנהגים הפעילים. במידה ורק נהגים ותיקים נוהגים ברכב – ציינו זאת. דרוש לכם גם כיסוי עבור נהגים צעירים? כדאי לבדוק אפשרות להגדיר אותם כנהגים זמניים או לרכוש פוליסה שקובעת מראש מספר קילומטרים או ימים מסוימים עבור הנהג הצעיר. 

התקנת אביזרי בטיחות ומערכות סיוע לנהג – כל תוספת לרכב שהופכת אותו בטיחותי יותר מצמצמת את הסיכון שחברת הביטוח נדרשת לקבל על עצמה ובהתאם גם את המחיר. מערכות סיוע לנהג עשויות להציל חיים, אתם נהנים גם מנסיעה בטוחה יותר וגם מהוזלה במחיר הביטוח. 

ביטוח לרכב לפי קילומטראז' – בכל חברת ביטוח תוכלו למצוא היום תכנית ביטוח שמיועדת לנהגים שלא מרבים להשתמש ברכב, רכב שנוסע מעט יכול לקבל מחיר אטרקטיבי במיוחד. ניתן למצוא גם תכנית ביטוח לרכב לפי קילומטראז' לנהג צעיר או לרכב שני.

בדקנו השוונו ומצאנו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח רכב!
נוסעים בטוח – דקותיים ויש לכם ביטוח!

עוד משהו לקרוא...

ביטוח דירה מומלץ

ביטוח דירה מומלץ

אין לכם עדיין ביטוח דירה? קחו לעצמכם כמה רגעים, העריכו הערכה גסה של שווי תכולת הדירה שלכם ותבינו מדוע אתם לא יכולים להעביר עוד יום

קרא עוד »